onsdag 1 december 2010

isn't it obvious that i love you?

här sitter jag och letar nyårklänning och saknar min fina pojkvän som har lyst upp min kväll genom att säga massa fina saker till mig, hihi.

just nu så är jag helt sinnessjukt sugen på något.... vet inte vad egentligen. men något....
och så fryser jag någon så kopiöst om mina fötter... förstår inte hur kall man kan vara egentligen. blir kall så fort jag ställer mig upp eller tar bort täcket ifrån fötterna... skitjobbigt....
har beställt piercingtid med! på onsdag. men funderar på att vänta lite till.... måste nog fundera lite till, så det kanske blir efter jul istället. det kanske är bättre egentligen... måste ju köpa en jävla massa julklappar med....
äh vafan, vi märker hur det blir. hahah.
för övrigt är jag jättepepp på nyår. ska bli skitmysigt! hoppas att totte hänger med bara.... vill ju pussas med någon på nyår med.... och så kommer jag ju självklart sakna honom om han inte är där!

imorgon har jag turen och är ledig ifrån skolan.
den enda läraren jag har imorgon är i polen. gött!
ska vara hundvakt istället, till en av de mysigaste och finaste hundarna jag någonsin har träffat på.

åh, så fin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar