tisdag 30 november 2010

mama, haven't you heard? we sold out all over the world.

sitter i skolan just nu, och har världens fetaste rast.... rast är drygt när man inte har något att göra. så jag sitter inne på tumblr, och det förgyller min dag lite. hihi, fint.
väntar på att emelie ska sluta så att hon kan följa med mig till matsalen och käka. är galet hungrig. min mage försökte göra uppror på matten. dum mage.
sov hos emeli (observera att det inte är samma person som den emelie jag nämnde tidigare. kolla stavningen, ok?) inatt och det var möjsigt. massa snack och oboy, hihihi. sjukt fint.
ÅH, kom precis på att jag vill ha kinamat, så ska försöka hitta någon som vill äta det med mig. åh, ännu finare.
(hade kunnat leva på kinamat om jag hade kunnat.)

nu ska jag göra något vettigare, för min dator dör snart. puss.
peppar siesta förresten. hihiihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar