måndag 20 december 2010

Il n'y a plus d'apres

saknar gamla klassen så in i helvete. alltså, smmp09, ni får inte ta det helt åt helvete nu. ni är skitbra. men det är liksom inte samma sak ändå. har liksom vant mig vid smmp08. har inte samma sammanhållning till er som jag har med den klassen. känner inte att jag har sammanhållning till någonting nu. aja, that's life!

sitter i skolan just nu och väntar på att lektionen ska börja. eller ja, att matsalen ska öppna, för jag är hungrig som fan.
ikväll blir det kaffe med emeli, sen antagligen att sova hemma hos bebi, imorgon slutar skolan, och på torsdag ska jag, tottebebi och karin äta på kinarestaurang. sjukt fett. kinamat dagen innan julafton. åh, kommer bli så fet(t). <3
fick asbra på engelskaprovet. trots att jag inte pluggade. fan vad jag är bäst. hatar sean banan, för han är sämst. hatar ''gott nytt
jul''. sämsta låten någonsin. skott mellan ögonen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar