torsdag 9 december 2010

trött på livet just nu.

som sagt, är ganska trött på livet i allmänhet just nu. det händer ingenting, och mitt liv är så sjukt tråkigt. men jag antar att det är så det är ibland! man får väl leva med det, i guess....

ska snart ner till byn och fika med sofia och emeli!
sen ska jag och tottisch hem till mina kusiner och äta, för min älskade kusin fyller 17 idag! grattis calle!
god mat, trevlig släkt, och massa prat. awesome!
sitter i cafeterian med dennis, nadine och emelie nu. (observera att emeliE och emelI är två olika människor. haha!)
just nu så känner jag att jag inte vill något annat än hem egentligen..... sjukt tråkigt att känna så faktiskt. men vem har inte lika hemlängtan ibland?

tänkte dela med mig av min önskelista med.
parfym  - euphoria
jacka
pengar
linser
objektiv
målarduk
akvarellblock
akvarellfärger
oljefärger
penslar
litet skissblock
klocka

(tvivlar starkt på att jag kommer få något av det här, men man kan ju alltid önska! haha.)
nu måste jag avrunda, för jag måste göra mig i ordning inför fikan.
puss!

(emelie och dennis är fett söta. hihihihi.)

1 kommentar:

  1. Du är nog värd min uppmärksamhet och min tid, om du vill gå igenom tester för att se om du är värdig denna man så får du gärna göra det genom msn elelr skype, skriv din hotmail.

    SvaraRadera