onsdag 25 augusti 2010

Skolstart.

Nu har skolan börjat igen! Ganska skönt ändå. Skönt att vara inne i rutinerna.
Dagen har bestått av endast mediakunskap. Med samma lärare.
Jag har två lektioner, och det är samma lektion, med precis samma lärare. Känns ganska dumt, but alright!
Och tur som jag har så slipper jag mediaproduktion, för det blev jag klar med förra året. Älskar det!

Fick en ny mobil igår med. Det fick faktiskt bli Xperia x10 mini pro. Men jag gillar den!
Jag behöver liksom inte använda tangentbordet.

Ikväll blir det filmkväll med Mackan! Skulle egentligen bege mig till Malmö, men jag är inte intresserad av att betala 140 spänn för att se Adept. Ovärt. Hade kunnat betala en hel del för att se Johnossi dock, men gissa vem som är pank? Jo, Elin!

Och jag är sugen på att byta linje faktiskt.... Men vet inte om jag ska göra det, i och med att jag förlorar 2 år.... Men, äh, jag vet inte!
Får fundera på det till veckans slut.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar