tisdag 17 augusti 2010

Avlid.


Sitter hemma i lägenheten nu efter att ha varit i stan och träffat Sara, Emma, Johanna (?) och Jacob! Har varit en trevlig dag med en massa snack.
Känns lite konstigt att jag flyttar hem imorgon dock... Det har varit skitkul att vara här. Man har liksom haft lite mer frihet än vanligt...
Tack för att jag har fått bo här Marcus!

Imorgon är det dags för tandläkaren igen. Usch, det gör så jävla ont. Men vill man vara fin så får man lida pin antar jag! Haha.
Och imorgon ska jag sova hos André med. Sleepover igen, typ. Azum. Killen är azum.
OCH I HELGEN SKA JAG TILL GBG. SÅ JÄVLA UNDERBART.
Äntligen lite miljöombyte, och slippa alla sneknull ifrån Älmhult. Hihihihi.
Ska sova hos Budd, för han är nice. Och sen blir det väl att träffa en jääääääävla massa folk. Such as Filip, Lunkan, Seb, William, Pavve (kanske), Jennie, osvosvosv. HEHEHE. Gillar den här tanken.

Nu ska vi äta och lite sånt.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar