söndag 15 augusti 2010

Jag ska aldrig mer dricka.

Vad titeln sa. ^

Mår så jävla dåligt idag. Skakar som en idiot och mår skiiiiiiiitilla. Hahaha.
Ska fan aldrig mer dricka.

Sitter just nu och kollar på Vänner tillsammans med Sanna och pratar med andra som fick lite för mycket av det goda igår. Sanna mår iofs inte heller så jävla bra... hahahah.
Idag ska jag och Marcus ligga och gråta i varandras famnar. Hans bror flyttar tillbaka till Kina idag. Tycker synd om grabben.... Men han och jag ska i alla fall bara vara. Lite onyttigheter, lite film, lite tårar och lite kramar. Eller, jag menar, MÅNGA kramar. Kommer somna tidigt ikväll känner jag. Somnade kl typ... 8 imorse. Vaknade vid 12.
Nu ska jag och Sanna diska, sen ska vi städa lite i allmänhet, och sen ska jag följa henne ner till tåget. Det har i alla fall varit galet kul att ha henne här. Jag och Sanna kan ha kul ihop alltså. Känns gött!

Nä, nu ska jag få tummen ur röven och gå och diska.
Smell ya later.

2 kommentarer: