tisdag 10 augusti 2010

Helt sinnessjukt patetiskt

Det är helt sinnessjukt patetiskt hur folk kan tro att jag inte får reda på saker. Cut the crap. Säg saker till mig istället. Jag får reda på precis hur ni tycker och tänker ändå. Fast i vissa fall kan det ju faktiskt vara så att ni är så desperate for attention att ni snackar skit för att få vänner. Say it to my fuckin' face. Ni kanske är rädda för att starta en diskussion, men tro mig - den diskussionen uppkommer ändå. Ni kan inte springa runt den. Håll käften, eller säg det till mig istället.
Det är mitt råd till er.

Och ni har ingenting med mina förhållanden, mina känslor, eller mina andra bråk att göra. Det är mellan mig och den personen det handlar om. Sålänge jag inte har gjort er något så kan ni ju plugga igen. Det är inte värt det. Tro mig.

4 kommentarer:

  1. Det är värt det sötnos ;*

    SvaraRadera
  2. Om du är den jag tro att du är, så nej, då är det inte värt det. Det kommer bita dig i röven en vacker dag.

    SvaraRadera
  3. Det är visst värt det.
    Och som sagt, gillar när folk biter mig i rumpan;)

    SvaraRadera
  4. Hahah, we'll just see about that.

    SvaraRadera