onsdag 16 september 2009

Allting kommer lösas och bli bättre igen.

Jisses vilken händelserik dag.
Oj, nu ljög jag också. Har faktiskt inte hänt någonting idag. Mike var här, sen åkte han hem.

Jag har färgat håret brun. Det är typ... rödbrunt. Jag gillar det, om jag ska vara ärlig. Mer än vad jag gillade mitt blonda. Blont blir så lätt skabbigt och äckligt. Så, ah. Det fick bli rödbrunt den här gången. Nu ska man bara vänta på att det ska växa ut med. *suck* Orkar inteeeee.
Och imorgon är det skolfoto. Jag hittar inte byxorna jag vill ha på mig. Kan mitt liv bli sämre?
Snart är det dags för att ta ett glad chokladmjölk, och sen ska jag sova. Jag är så galet trött, och jag tror jag håller på att bli sjuk. Inte okej Elin. Inte okej.
Men även om jag skulle bli jättesjuk, så vill jag ändå gå till skolan. Jag vill inte sitta hemma och göra ingenting. När jag är rastlös så blir jag bara frustrerad.
Och så har jag fått reda på vem jag ska spela i Grease. Jag ska spela tjejen som älskar att äta. Haha, passande!

Nu blir det att sitta lite till på msn, och sen ska jag hämta chokladmjölk, sen starta en film och sova.

/ Puckie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar