onsdag 18 november 2009

Vaglar och idioti.



Jag börjar få en vagel på ögat.
Aj som fan.
Fick bli en skittråkig dagens outfit-bild idag.

Är tillsammans med Damian nu. Hihihi. Glad brud. (Pussbild kommer väl inom kort skulle jag tro.)
Saknar honom utav bara helvete.
Skolan går verkligen käpprätt åt helvete nu för tiden. Åh, orkar verkligen inte.
Jag vet att jag har sagt detta innan, men jag måste verkligen bli lite mer aktiv här på bloggen. Om det nu är någon som läser den överhuvudtaget. Äh, skitsamma. Jag skriver väl lite för min egen skull också antar jag.

Vet ni vad jag hatar mest av allt?
Lärare som tror att de får behandla sina elever hur fan de vill. De får inte komma med kränkande kommentarer, men ändå så kommer de undan med det. Jävla idioti.

Nu ska förbannadbrud_92 snart krypa ner i sängen. Så jäkla trött!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar