måndag 7 september 2009

Oh, this town kills you when you're young.

Nu är jag hemma igen, efter en seg dag i skolan. Jag har tre lektioner på måndagar. Känns inte ens värt att gå dit.

Jag har även hittat några jättefina skjortor och en klänning. Topshop. Dyrt också för den delen, men det är fan värt det.



Den andra skjortan är ju bara så snygg! Funderar på att tjata på min mamma lite så att vi kan beställa den. Den är helt klart värd pengarna.

Jag har skaffat pojkvän också förresten. Mike, som jag skrev om tidigare. Jag är så förbenat kär att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Finaste pojken är min, och jag är lycklig.

Nu planerar jag att lyssna lite på Anna Thernheim och sen lägga mig i sängen och kollar på Pirates of the Caribbean. Längesen man såg den filmen.

Ha det askalas.
POSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar