torsdag 11 oktober 2012

Broccoli i mitt hjärta.

Jag har fått något jävla dille på broccoli. Så jävla lätt att koka lite broccoli och äta något annat till. Potatis och ris är överskattat. LÄNGE LEVE BROCCOLI!
Näemen, tänkte försöka gå ner lite i vikt. Jag och Robin har bara ätit skit på sista tiden, och jag antar att det är så det blir när man skaffar partner... Men nu är det dags för en förändring! (Vi kan väl bortse ifrån faktumet att jag har en kladdkaka i ugnen som snart är klar...?) 
Ska bara skaffa mig ett par joggingskor, sen kör vi!
Jag har skjutit upp detta för länge nu, och istället för att sitta hemma och gnälla över hur fet jag har blivit så får jag faktiskt göra något åt det.

Det var en som var här och tittade på lägenheten idag med. Vaktmästaren ringde på och frågade om det var okej att han kom och tittade om 15 min. ''Jadå!'' säger jag, utan att ens tänka på att det såg ut som KRIGET här hemma. Så det fick bli powerstädning! Men han verkade nöjd i alla fall. Tänk vad man kan när det verkligen gäller. Synd att folk inte kommer hit och tittar oftare, för då hade det kanske varit kliniskt rent här för en gångs skull..... 



2 kommentarer:

  1. Jag har fått DILLE på broccoli... hahah dill på broccolin :D // Bäschta vän :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. NEJ FY VAD ÄCKLIGT :((((((((((((
      broccoli a lá naturell <3<3<3

      Radera