söndag 7 oktober 2012

BÖWLIIIIING

Ja, böwling. Eller bowling, som det egentligen heter, blev det idag. Har fan inte bowlat på EVIGHETER, men jag sög inte. Eller ja, jag kom åtminstone inte sist, och det är ju en bedrift bara det... Eller? 
JAG ÄR STOLT IALLEFALL. 

Börjar bli lite smått deprimerad. Livet är egentligen rätt tråkigt. Tänk vad många måste det finns? HUR ORKAR FOLK, EGENTLIGEN?
Jag måste: 
- SKAFFA MIG ETT JOBB (Hoppas egentligen innerst inne att det ska uppenbara sig framför mina ögon, men det kommer inte hända, eller hur? Fan.)
- Flytta. (Kan inte någon bara flyttstäda åt mig, snälla?)
- Börja träna. (Jag skojar inte, jag har börjat bli f-e-t. Går bara upp i vikt. Och när man kollar på en massa andra brudar som är snygga så in i helvete så MÅR MAN INTE BÄTTRE PRECIS! Kan ni inte bara stanna hemma, och isolera er. Tack på förhand.)
- Börja på körkortet. (VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? Alla andra har, men inte jag. Det här funkar inte. Jag ligger efter. Fast det är kanske bäst för både min egen och andra människors säkerhet.)
- Hitta mig själv. (Jag vet inte vart jag har tagit vägen, men jag är inte mig själv längre.)

Så många måsten, så lite ork. Man blir faktiskt rätt trött på dagarna när man inte har någonting att göra. Och man kan ju tycka att lägenheten borde vara helt fläckfri eftersom jag inte har något annat än tid till att städa, men NEJ, tji fick ni, för det är den verkligen inte. Jag vet inte, men en del av mig kanske vill att det ska se rent ut av för jävligt ut här hemma så att man får lite eld i röven så att man flyttar tidigare. Men det är uppenbarligen inte så det funkar. Fan med. 
Ja, jag har uppenbarligen en del att lära om livet, men whatta häll, jag är fan bara 20. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar