fredag 6 april 2012

Throwing lamps at people who need to lighten the fuck up.

Jag hör att duschen kallar på mig, och jag borde egentligen stå i den nu. Men jag har miljontals andra grejer att göra känns det som. Det blir liksom aldrig mindre saker att göra. Här är stökigt som... ah... jag vet inte vad. JAG ORKAR INTE. Måste dessutom göra ännu mer på projektarbetet, och jag känner liksom att tiden inte räcker till. Hade gärna velat hitta tid till att sätta mig ner och rita i lugn och ro, men det lugnet är svårt att hitta. Puh.
Just nu har jag åtminstone hittat en liten lucka då jag kan sätta mig ner och titta på Vänner. (Bästa serien ever.)

Insåg precis att jag måste gå och köpa mjölk. Fy. Fan. Vad. Jobbigt.
Jag ska sluta dricka mjölk. Det innebär bara problem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar