måndag 9 april 2012

The less you care, the happier you will be.

Lyssnar på ett gammalt radioprogram om våran älskade Hanna Widerstedt. Hilarious. Man är fattig om man tjänar mindre än 15.000:- efter skatt. ''Ja, man har ju hyra och så att betala och då finns det ju ingenting kvar sen.'' (Eller liknande.) Otroligt roligt att lyssna på. Sen att vissa ringer in och kallar henne för prostituerad osv känns väl inte riktigt schysst, för så tror jag inte att det är, och det finns dessutom inga bevis för det.

Färgar i alla fall ögonbrynen nu, och försöker bli av med den där ''hej-jag-är-så-ful-och-äcklig-idag''-känslan. Tvivlar starkt på att det kommer hjälpa, men det är värt ett försök. 
Ikväll ska jag och Robin äta med släkten på Thai palace, och satan så gott det ska bli! Thaimat är det bästa som finns. Omnomnom.

Funderar fortfarande på att plocka ut min piercing. Men jag gör det inte fören jag är riktigt säker. Jävla beslutsångest. 


4 kommentarer:

  1. Varför är då inte denna lilla varg den gladaste människan på jorden?:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja du! du får helt enkelt bry dig lite, lite mindre ;)

      Radera
  2. du kan ge din piercing till mig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hade du haft den från första början så hade jag ju iallafall sluppit beslutsångesten! :)

      Radera