måndag 9 april 2012

Ingen kan anklaga mig för att shoppa för mycket.

Ingen kan säga till mig att jag shoppar för mycket, och att jag har för mycket kläder. För igår insåg jag att jag knappt har någonting. Eller så är jag bara inne i en sån period då jag helt enkelt bara känner att jag inte har något. Men mina kängor har t.ex gått sönder, och det gör mig så fruktansvärt irriterad. Dels för att de inte var billiga, och dels för att jag bara har använt dem en vinter. Hälen har gått sönder, och om jag använder dem mer så går de bara sönder mer. Problemet? Jag har inga andra skor. Så jag blir med andra ord tvungen att använda dem, och riskera att de går sönder ännu mer. Hade mer än gärna velat jobba denna månaden så att ett par Jeffrey Campbell hade kunnat trilla in snart. (Är fruktansvärt trött på min längd med, så ett par Jeffrey Campbell hade löst både problemet med för få skor och problemet med mina korta ben! Två flugor i en smäll.)
Näe, det är dags att förnya garderoben lite. Behöver fler klänningar. (Och sol, så att jag kan använda långklänningarna jag redan har.)

Jeans har jag 2 par, och jag kan använda ett par av dem. De andra svarta är så urtvättade att de är gråa, och inte på ett snyggt sätt. Så nu har jag bara ett par blåa jeans som med största säkerhet kommer gå sönder snart med tanke på hur flitigt jag använder dem. Åh, jag blir galen.
Det enda jag har mycket av är nog stickade tröjor och koftor....
Snart trillar grejerna till det nya löshåret in i alla fall, och då jädrar. Det ska bli så fruktansvärt skönt!

Nu ska jag hinka mig full med oboy. Hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar