söndag 29 maj 2011

klad chey.

just nu så leker livet. förutom faktumet att jag sitter hemma med världens ryggont just nu... men det går över! hoppas jag....
annars är det bara fint. 
har gått ner 4,5 kg på en vecka. 
har totalglömt dig. 
siesta om 3 dagar. 
pengar den 31e. 
helgen har varit asbra. 
jag har fått tillbaka vännerna jag förlorade. 
jag får se the sounds om några dagar. 

jag mår bra helt enkelt. 

imorgon blir det dags för skola igen. men vet ni vad? det rör mig inte i ryggen. för desto snabbare det blir skola, desto snabbare blir det siesta. dessutom så går vi bara i skolan måndag - onsdag och sen är vi lediga till måndagen därefter! 
johnossi får tiden att gå liiiite fortare. ska snart hitta någon bra film att kolla på med. och sova lite antagligen. 
vrid. fram. tiden. 


puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar