onsdag 25 maj 2011

if assholes could fly, this place would be an airport.

måste verkligen få lite sömn, egentligen. men det är svårt när man tänker alldeles för mycket. jag försöker att hålla tankarna borta. men tro det eller ej, det är svårare än man tror.
orkar inte vara ensam, men ändå är ensam det enda jag vill vara. det makes no sense, jag vet. men jag förstår vad jag menar i alla fall. vi får verkligen hoppas att nästa vecka blir bättre än den här har varit. jag orkar inte en enda dag av skola till egentligen, men ändå så måste jag dit. jag verkligen måste. hade behövt vara hemma och bara vila imorgon egentligen, men jag kan inte det, för jag missar otroligt mycket på bara en dag. mer än vad man tror. ska bli så sjukt skönt med sommarlov sen.
hade planerat att gå på en jäkla massa festivaler i sommar, men det blir nog bara östersjö och siesta. sen får man se vad man hittar mer! och speciellt vad man har ekonomi till... men östersjö är givet! hört att veronica maggio ska spela där, och henne får man fan inte missa.

ska försöka få mig lite sömn nu. klockan är för mycket för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar