måndag 16 maj 2011

jag är så otroligt fantasilös så jag gör också den här. såri bexz.

DAY ONE - ten things you want to do before you die.
1. hoppa fallskärm.
2. ha byggt upp en familj.
3. åstadkommit något som är betydelsefullt. 

4. ha rest och sett världen. 

5. lära mig att åka snowboard. (jag är för feg för att lära mig det nu bara... hah.)

6. lära mig att sjunga.

7. lära mig att spela gitarr.
8. spelat teater inför en grymt stor publik.
9. ha sett johnossi, the sounds (TS kommer jag dock se på siesta, WOHO!) och bullet for my valentine. (jag ÄLSKADE bfmv för några år sedan, och det skulle vara grymt kul att se dem.)
10. dyka.


DAY TWO - 
nine things about yourself. 
1. jag har världens temperament.

2. jag har massor utan allergier som jag sällan bryr mig så mycket om.
3. när jag var liten var jag rädd för knappar, och numera är det spindlar jag är rädd för.

4. jag vill tatuera bröstkorgen, men jag vågar inte.

5. jag har svårt att ta tag i saker.

6. jag har gått ner 10 kg sedan 1an.

7. jag älskade hästar när jag var liten, men när jag ramlade av en häst en gång så slutade jag. 

8. jag önskar att jag kunde sjunga.

9. jag tycker det är skitkul att diskutera.


DAY THREE - 
eight ways to win your heart. 
1. var gulligt mot mig och säg spontana saker.
2. vara ärlig.
3. stötta mig när jag vill göra något.
4. stå för vad du tycker och ge inte efter bara för att jag tycker en viss sak och för att det finns risk för bråk.

5. finnas hos mig om jag behöver dig.
6. vara mig trogen.
7. acceptera mina vänner och min familj.
8. acceptera mina brister.


DAY FOUR - 
seven things that cross your mind a lot. 
1. pontus stridh. <3
2. min familj.
3. mina hundar och min tjocka katt.
4. viktnedgång.
5. skolan.
6. framtiden.
7. min faster, min mormor, morfar, farmor, farfar.


DAY FIVE - 
six men you think are really handsome. 
1. pontus.
2. -
3. -
4. -
5. -
6. cam gigandet.


DAY SIX - 
five things you like to do. 
1. vara med pontus. 
2. umgås med mina älskade vänner.
3. spela teater.
4. shoppa upp alla mina pengar. (hihu.)
5. chilla med mitt ritblock och bra musik.

DAY SEVEN - 
four turn offs. 
1. besserwissers.
2. folk som glor.
3. folk som tycker så otroligt synd om sig själva.
4. folk som låtsas bry sig om folk när de egentligen inte gör det.



DAY EIGHT - three turn ons.
1. humor.
2. omtänksamhet.
3. ett fint leende som används ofta!

DAY NINE - 
two favorite songs. 
1. what are words - chris medina.
2. sugarcane - missy higgins.

DAY TEN - 
one confession

1. jag har en hel del tvångstankar som jag alltid lever efter. jag kan inte förklara dem för någon annan så att de fattar, men jag förstår vad jag menar. det är ingenting man märker. det handlar inte om att jag tar på dörrhantaget ett visst antal gånger till exempel, utan det handlar om mitt tänkande.

nu ska jag försöka göra något vettigt. typ, plugga kanske?
"puss, puss, mammas lilla hjärtegull."

 

kan ju lika gärna bjuda på en bild ifrån... vad är det... 2007 typ?
well, man kan ju förändras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar