torsdag 19 maj 2011

busy wasting my life.

chillar ute i den efterlängtade solen med ett glas oboy och adept! vissa chillar med en öl, och jag chillar med mjölk och chokladpulver. har hört att det är bra för kroppen.
längesen jag lyssnade på adept med.ska se dem på siesta trots att de är värdelösa live. kan ju se dem en gång till ändå liksom?
ska snart ge mig på att klippa gräsmattan. gillar inte att det ser ut såhär på tomten... hah. sen blir det att färga håret och sen städa rummet och sedan pyssla om mig själv lite, och sen ska jag rota fram cykeljäveln tills imorgon. ska ut och cykla 4 mil med skolan. tycker faktiskt att det ska bli ganska kul? haha. olikt mig att tycka om en fysisk aktivitet....
och jag saknar redan min älskling som har åkt till landskrona för att fira tobbe. ville följa med, men det blir plugg större delen av helgen istället.... ska bli skönt att få lite gjort iaf!
peppar siesta med! ska ju jobba där. inte som funkis, men ska fotografera lite, intervjua och lite sånt. ska bli trevligt! gratis inträde sitter ju inte heller helt fel.... ehehehhe.

måste bättra på brännan. hah. synd att det blåser så jävligt att man inte kan sitta ute i linne. men imorgon blir det ju förhoppningsvis fint väder!

och jag gillar för övrigt inte vissa människor.



get my point?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar