fredag 14 maj 2010

Dedicated to my beloved friends.



Sitter just nu hemma hos Emelie, med massa folk som tjaffsar om att jag inte ska sitta här, men jag kände att jag måste skriva av mig lite.
Jag har spenderat ett antal dagar tillsammans med min baby, och det har varit helt jävla awesome, finns inget bättre än att vara med honom. Ännu bättre är det att vara med både honom OCH mina vänner. Jag har världens bästa vänner, och en helt jävla underbar pojkvän. Jag har verkligen insett det nu. Förlåt för att jag behandlar er som skit ibland. Det är inte meningen. Jag är en jävla pms-hagga ibland, jag vet. Och jag vet själv hur det är att vara med någon som är så jävla tjurig. Förlåt mina vänner, och förlåt Jesper. Förlåt.







Har inte bilder på killarna, men ni förstår principen grabbar. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar