tisdag 18 maj 2010

Wait on fate to send a sign.



Här sitter jag och lyssnar på Howie Day och försöker få tiden att gå. Väntar på Sofia som skriver nationellt prov. Och eftersom att jag är så trög så gör jag inte det, för jag har hoppat av den kursen. Klarar fan inte av matte b. Buhu.
Men istället sitter jag här och jobbar med annat skolarbete. Duktigt!

Imorgon är det dags för tandläkaren imorgon. Ganska dåligt att jag måste åka in dit kl 11, vara framme vid 12, vänta 2 timmar på att få gå till tandläkaren (14) och sedan, därefter, vänta YTTERLIGARE 2 timmar på att kunna ta bussen hem. Jävla Ljungby. :(
Idag kommer baby, sen ska vi antingen hem till honom, eller hem till mig. Förhoppningsvis hem till honom! Hans mamma är helt amazing. Så jävla mysigt att dricka kaffe med henne, och så spelar vi Skip-bo. Askul!
Nu ska jag återgå till det jag höll på med, sen ska jag gå bort och möta Sofia, för hon är liten.

Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar