söndag 7 februari 2010

nothing to lose.

Kom precis hem ifrån Älmhult. Har varit med älskling hela helgen, och nu är jag sjuk. Har feber, ont i huvudet och ah, det mesta som brukar ingå när man har feber.. Men jag måste till skolan på måndag i alla fall. Usch, kommer aldrig orka. Kommer behöva dricka säkert 12 koppar kaffe för att orka det. Eller sova riktigt mycket.

Nästa helg är det alla hjärtans-dag och jag och älskling firar 3 månader dagen innan. Så det kommer väl antagligen bli att jag umgås med honom hela helgen. Mysa osv. Tänkte att jag skulle laga lite mat åt honom och så också. Och baka en liten kaka. Åh, vad gullig jag är!
Och sen så har jag en liten överraskning på g, men vi får se hur det blir med den. (Kan ju självklart inte säga vad det är för överraskning nu, för då kommer han ju se.)
Men ni lär väl märka vad det är för något!

Nu har jag planerat att gå ner och sätta mig och äta lite ostbågar och titta på tv. Är sjukt sugen på något riktigt onyttigt just nu....

Sov gott!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar