fredag 26 februari 2010

Lilla ego, fy skäms.



Circle me and the needle moves gracefully.
Back and forth.
If my heart was a compass you'd be north.
Risk it all cause I'll catch you when you fall.
Wherever you go.
If my heart was a house you'd be home.




Ni måste förstå mig också.
Jag är så trött på att jag ska lösa allt. Jag ska vara den som man kan luta sig emot när man behöver någonting. Bara jag. Ni måste förstå att jag inte orkar hålla emot längre. Och ni måste försöka förstå att jag inte kan stå emot hur mycket som helst. Jag vet att ni pratar bakom min rygg. Quite frankly, så bryr jag mig inte om just den delen. Men att ni säger en sak till mig, och en annan till någon annan, det tänker jag inte tolerera. Stå fast vid det ni tycker för fan. Människor kan ha olika åsikter, det är någonting jag har insett. Men säg för i helvete inte något för att vara på den säkra sidan att ni inte förlorar några vänner. Till slut så försvinner de helt, och till slut är det kanske för sent att fixa det? Jag orkar inte med er just nu. Det finns ett antal själar jag inte klarar av just nu, och jag tror att ni vet vilka ni är.

Bygg inga glashus, och ge mig inga stenar att kasta.

Sluta spotta på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar