tisdag 9 februari 2010

Låt ingen jävel komma åt dig.



Mitt liv är lite upp och ner just nu. Vet inte riktigt vilka jag ska lita på och inte. Men ah, det vänder väl till slut hoppas jag...
Fan vad min blogg är tråkig, allvarligt talat. :(
På fredag nästa vecka så kanske det blir Malmö för min del? Träffa Jonatan, Kirre och Emma (?). Hoppas att jag kan få lite pengar av mamma till kläder med. Behöver verkligen nya baggybyxor. Mina är fail och tråkiga. Och när man väl har pengar så hittar man inga, och när man har pengar så hittar man. Så jävla kasst. :(
Idag blev det en liten oplanerad fika med Becca, Robin, Dennis, André och Simon. HIHI, mysigt! Jag älskar verkligen fika. Åh. :(
Kommer fika sönder mig när jag åker till Malmö, där finns så grymt mycket mysigare caféer än här i Älmhult. Älmhult är verkligen värdelöst.

Nu ska jag snart göra lite äggmackor. Hatar att jag inte kan göra lika goda mackor som Emeli. Hon kan verkligen det där den där tjejen.
Måste bara meddela att jag verkligen älskar henne med. Vad fan hade jag gjort utan min Emeli?
Vi är ju för fan B1 och B2.
Puss på dig bruden. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar