söndag 4 november 2012

It kinda sucks when the people you care most about don't really give a shit about you.

Jag har en sådan otrolig julkänsla nu. Kollade på Ghost Whisperer och så var det en söt liten gubbe som trodde att han var jultomten. Åh, jag vill ha kul. Vill julpynta, baka pepparkakor jag inte ens kan äta, och göra ett pepparkakshus som jag vet kommer gå sönder bara några dagar senare, men ÄNDÅ. Den känslan är fantastisk. Fast... jag har ju dock inte bakat pepparkakor eller gjort ett pepparkakshus på evigheter. Det får helt enkelt bli av i år!

Ikväll ska jag bänka mig framför The Walking Dead. Har inte tittat på det på evigheter heller, så jag lär väl inte förstå ett skit. Men det är galet bra ändå, så det är värt det.

Kan inte någon bara ge mig ett jobb, pretty please? Gärna en symaskin också. TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar