måndag 14 maj 2012

Jag vill inte verka gnällig och så.....

.... MEN JAG KAN FAN INTE ANDAS! Ni anar inte hur jobbigt det är. Har legat hela natten och hostat slem. (Mmmmmm.) Och inte fan får man en tid på vårdcentralen heller.... ÅH. Blir galeeeeeeen. Klarar inte av en till natt såhär. Helt slutkörd bara för att jag inte får sova ordentligt. Ipren hjälper ju inte heller. Fyfan.

Pratade dessutom med 1177 igår, i och med att jag inte fick tag på någon annan.
- ''Ha do astmaaaaa?''
- ''Nej, det har jag inte.''
- ''Kan va astmaaaaa.''
- ''Men jag har kollat mig för astma, så det är inte det.''
- ''Kan kanske titta igeeen? Kan va astmaaaa.''

Så mycket hjälp fick jag där liksom...
Livet är ju bara för kul just nu. Det är för mycket som händer på en och samma gång.
Jag mår till och med så dåligt att jag inte orkar gå in på spotify och ändra låt. Lyssnar just nu på Håkan Hellström... Det säger väl det mesta. Jag klarar inte av honom. Nej, okej, nu måste jag byta.

Jag vill inte detta mer! Jag vill dessutom vara attraktiv. Livet är ta mig satan inte rättvist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar