fredag 11 maj 2012

Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö.

Idag är en riktigt jävla dålig dag. Idag vill jag mest bara lägga mig i sängen, med täcket över huvudet, och vänta på att någon kommer och hjälper mig att dö. Ja, nästan iallafall. Är helt sinnessjukt trött idag. Det var en jobbig dag igår. Värsta på länge faktiskt.
Är dessutom sjuk idag IGEN! Denna gången är det dock inte pollen. Eller, det är en kombination av halsont och pollen, dvs konstant nysande blandat med en ömmande hals. Ingen bra combo.
Ikväll ska iallafall jag och Robin iväg till Bergkvara och bara vara. Dricka lite cider och mest bara finnas, ungefär.


"Minns du vår blodsed, våran lag?
Vårt dumma korståg mot en lika korkad stad
Jag minns allt som naglarna mot glas
Men du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt
Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagade blick att det känns
Att det är långt hem"

 

Det finns säkert någon som tänker ''ÅH, SLUTA CITERA KENT!'' men det tänker jag inte göra. Tji fick ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar