tisdag 15 maj 2012

Haven't you heard that I'm gonna be okay?

Eller, ja. Jag vet inte. Just nu så känns det som att jag är inne i den sista timman. Jag orkar ingenting, och enda gångerna jag har varit uppe idag var när jag behövde spy. Och när jag skulle försöka ta mig till skolan, men det gick ju som det gick. Nu har jag i alla fall fått medicin, och OH BOY vad den har varit efterlängtad.
Nu ska den bara börja hjälpa med...
Ligger med en kopp te i sängen nu, och jag är fruktansvärt rastlöst. Kollar runt lite på tumblr, men får bara panik på alla som är så jävla snygga. Lägger nog ner den verksamheten snart.
Kommer sluta med att jag börjar kolla på kläder jag aldrig kommer ha råd med. Jobbigt liv.

Jag vill ha kladdkaka. Kan inte någon snäll själ komma hit med det till mig?
Med grädde till, tack! Och den måste vara glutenfri.


saviour in the nöd


så jävla pigg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar