torsdag 3 februari 2011

when we're young, we read and believe the most amazing things.



jaha, ja. skola igen då. börjar faktiskt bli rätt kul! tro det eller ej, haha.

på lördag blir det förhoppningsvis växjö med emeli. thaimat, kaffe och snack. och så självklart lite shopping. myspys!
tänkte se om jag kunde hitta några fina skor.
har hittat ett par fina skor på monki för bara 100 kr!
(take a look below)



så otroligt fina!
och kilklack är inte helt omöjligt att gå i heller, så det är ju helt perfekt!
hoppas verkligen att de finns inne.

hittade två jackor med, för samma pris! alltså 100 kr stycket!
kalas ju!
och en halsduk. som är sådär... ah... sandbrun. galet mysig!
så det blir väl sånt man behöver liksom.

känner att det är dags att börja på mina tatueringar snart med...
det har gått ett tag nu, haha.
men det är pengarna som fattas bara. så jag tänkte att jag skulle leta lite jobb. (jag vet att det alternativet är så gott som dödsdömt, men man kan ju alltid försöka!)

(jag saknar min emeli.)

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar