torsdag 24 februari 2011

tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

tända ljus, varmt täcke, ostbågar, oboy, och veronica maggio som strömmar ut ur högtalarna. myskväll med mig själv, mhm!
imorgon blir det dags för ännu en myskväll med älskling. god mat, godis, förhoppningsvis någon bra film, och massa pussar. ska bli kanon!

just nu är det skitkallt i mitt rum. fattar inte det egentligen. elementet är på max, och jag har massa värmeljus bredvid mig. är sjukt kallt om fingrarna. gör nästan ont att skriva, haha!
saknar emeli gör jag med, för den lilla skiten har begett sig till belgien. själv. utan mig. gillar inte henne.

och jag måste lära mig att sluta kolla på massa kläder på internet..... man bli ju så sugen på att råna en bank och beställa hem allt... åh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar