lördag 5 februari 2011

fin och lugn lördag.

idag kom mamma, pappa och lillasyster hem ifrån sälen! ganska skönt att ha dem hemma igen. jag har saknat dom. speciellt min lillasysters söta konstateranden. ''jag har kommit fram till att räkost och marmelad är jättegott!'' haha, så söt.
idag blev det en trevlig liten dag med solariesolande, kaffe, och en liten tripp till ikea.
har kommit underfund med att jag ska göra om mitt rum en aning. måste bara ha tag på en billig och snygg soffa. hade gärna velat ha en hörnsoffa, men det alternativet är dödsdömt. mitt rum är ju så galet litet!
och jag kan inte möblera om, för hela rummet är liksom byggt efter möblerna. tvn är ''inbyggd'' i väggen. och likaså min säng. inte helt okej....
men jag ska i alla fall göra någon form av myshörna där mitt skrivbord står nu, så det blir nog kalas!
sitter just nu hemma med älskling och kollar på melodifestivalen. jag förstår inte hur melodifestivalen kan ha tappat så mycket av sin charm.... det är inte ens kul längre. men jag kollar mest för att man inte vill riskera att missa något. och det är ju nästan givet att danny kommer vinna. han är ju ''flickidolen''. åh, att man inte har växt ifrån det ännu. så trött på såna artister.


har man tråkigt när emeli ligger i solariumet, ja, då har man det.
och då ser man till att roa sig på något sätt.
hade på mig min älskade sjal som jag köpte i växjö igår!
brun och jättemysig. och sådär stor. det är mysigt.
köpte en i annan färg med.
lite aprikosorange typ.... kalasfin den med!
99:- för två! billigt och bra.




sen blev det kaffe.



och ännu mer kaffe.


nu ska jag sätta mig och eventuellt spela lite nintendo 64. donkey kong. hihi.
och mysa med min älskling.
älskar dig totte!
puss!

3 kommentarer:

  1. fika är fan bäst i världen.
    lägg ut på fb bebis!

    SvaraRadera
  2. vart har du köpt halsdukarna? :)

    SvaraRadera
  3. jag har köpt dom på bikbok! :)
    finns i alla möjliga färger och mönster!

    SvaraRadera