måndag 27 september 2010

September.

''All the things I still remember
Summers never looked the same
Years go by and time just seems to fly
But the memories remain
In the middle of September
We still played out in the rain
Nothing to lose but everything to gain
Reflecting now on how things could've been
It was worth it in the end''

Jaha, ja. Nu var det verkligen höst. Ruggigt kallt ute, och blir mörkt fruktansvärt tidigt.
Jag vet inte, men jag gillar det på något sätt. Nu måste man få lite mer närhet än i vanliga fall, för att klara sig på varandras kroppsvärme.
Apropå kroppsvärme, så saknar jag Pontus. Han ska vara ute på praktik i 4 veckor nu, och jag har knappt någon tid att stanna kvar i Älmhult längre. Men vi ses i alla fall imorgon, för då ska jag nanelinana hos grabben. Hihihi, ska bli mysigt.
Och på onsdag blir det tandläkaren, och spänna rälsen. Vill bli av med den så snabbt som möjligt.... är så fruktansvärt trött på den. Och den är jobbig att ha där när jag har piercingen... den fastnar hela tiden.... men snart har svullnaden gått ner så pass mycket att jag kan byta till en kort stav, och jag kan inte beskriva hur skönt det kommer bli! Haha.

I helgen får jag finbesök, förhoppningsvis. Av Josefin och Ninni, och sen ska vi iväg på maskeradfest på lördagen, och på fredagen ska vi förhoppningsvis dricka lite vin med några vänner? Bara brudarna kanske? Jag vet inte, vi får se hur det blir!

Nu ska jag äta chokladpudding och mysa framför tvn.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar