måndag 19 juli 2010

WORLDS GREATEST.



Jag skojar inte när jag säger att jag har världens bästa vänner. Ingenting kan toppa dem.
Helt jävla underbara är dom. Jag vill bara åka till gbg, hämta Budd, åka till sthlm, och typ... bosätta mig där med dom.
ÅH, vi ska gifta oss. Vi måste det. Då hade jag varit riktigt lycklig.
Monika, som är så härligt jävla snygg och awesome.
Danny, som är så härligt jävla snygg och awesome.
Budd, som är så härligt jävla snygg och awesome.
Vi hade blivit ett awesome och snyggt par. Hade vi inte det?
NI ÄR DET BÄSTA SOM FINNS, OCH JAG HADE KUNNAT SLICKA PÅ VAD SOM HELST FÖR ATT FÅ HA ER KVAR LIVET UT.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
HJÄRTAHJÄRTAHJÄRTA.

Ska göra massa äggmackor till er när jag träffar er.
Och nästa sommar, då jävlar ska vi festivala.

Jag älskar att ni finns där för mig.
NI ÄR SÅ JÄVLA VÄRDA.

PUSS OCH ALLT DET DÄR JAG ÄR GLAD.

1 kommentar: