måndag 26 juli 2010

VÄXJÖÖÖÖÖ.

Nu är jag i Växjö. Ska bo här ett tag. Älskar det! Älskar verkligen den här staden. Och på måndag fyller jag 18 år. Vet i fan hur jag ska fira det alltså.... Kommer börja dagen med att jobba iaf, sen får vi se vad som händer. Kanske äta ute med några vänner? Äsch, jag vet inte. Lär väl inte vara någon som kan/orkar ta sig hit ändå. Hahah. Danny har iaf lovat att han ska ringa och gratulera mig. Asnice! Sen måste jag baka något på söndag och ta med det till jobbet på måndagen. Det är liksom tradition. Hahah. Blir väl kladdkaka eller något. MUMS!

Nu ska jag och Marcus snart gå ut och gå en runda har jag bestämt. Ska kolla på kläder i fönstrerna. Busigt. Får lite av en annan lön imorgon. I och för sig bara 450 spänn, men det är ju något iaf! Köpa underkläder? ÅHFAN.

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar