måndag 5 juli 2010

de tre s:en: sol, sofia, storstaden



shoppade idag med världens bästa sofia, och detta inhandlades!

en grå tubklänning
en svart tubklänning
en tubtopp
ett par shorts (i en färg som jag aldrig hade kunnat ha på mig innan)
en t-shirt med zebramönster
ett linne med beatles på (love it)
ett skitfult linne (som jag aldrig kommer använda mer än när jag sover, men det var tre för 99, så vafan)
ett par brillor
och ett par öronhängen

+
en bh
en basic, svart midjekjol som jag glömde ta med, eheheh


har haft det helt underbart idag.
och imorgon blir det solen och värmen i välje! haha.
vilken upplevelse!
och på kvällen blir det feeeeeeeeeeeeeeeeeest.
(''PÅ EN TISDAG?'' tänker ni. men JA, det är ju sommarlov för fan!)

yeye, nu ska jag gå och dricka fanta, för det är gott.

och mysa med sofia, för hon är god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar