måndag 30 november 2009

Imorgon är det jag som färgar håret och klipper mig! Ska bli riktigt skönt att göra något nytt med mitt hår. Har tröttnat på det röda. Haha, jag tröttnar för fort. Men det blir antagligen mörkbrunt denna gången. Nästintill svart. Känner att det är dags för lite av det med. Saknar att använda mitt röda läppstift med, men det kommer funka bättre sen när jag har färgat håret. Funkar inte så bra att använda rött läppstift till rödbrunt hår.
Känner att jag måste inhandla lite nya kläder också.



Såhär blir frisyren förhoppningsvis. Fast med lugg dock.

Och kläderna som är to die for är följande:






GE MIG
GE MIG
GE MIG
GE MIG

Nu ska jag iallafall gå och sätta mig framför tvn med ett stort glas oboy och se fram emot morgondagen då jag ska titta på när Becca spelar på Folkets Hus. Fotografera ska jag också göra för den delen!

Pusshej, och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar