måndag 31 januari 2011

you deserve a handjob from edward scissorhands....


om du inte ger mig det här....

skor. som. är. to. die. for. åh.


enfärgat är min grej, och den här hade jag gärna pyst runt i i sommar. (många i?)

jag gillar svart, och den här istoppad i ett par awesome jeans hade inte suttit fel.


rawr.


har fått något jävla ryck på jeans.

cardigan i den tråkiga (men ack så jag) färgen grå.

grymt snyggt linne.

snygg och stilren ring. nom nom.

okej, majoriteten av er hatar den här klänningen.
jag vet det.
det gjorde jag med när jag såg den först. jag hatar gult. verkligen HATAR gult i vanliga fall.
men, tänk er den här klänningen, med massa halsband, svarta naglar, och en massa ringar till.
och så ett par snygga heels till.
(jag blir inte förvånad om jag inte kunde ändra eran uppfattning.... haha.)




hade planerat att börja småbanta lite med snart. inte hårdbanta eller sånt skit.
icke. men träna lite. äta nyttigare. ge fan i att småäta osv.
sommarsnygg var det här, ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar