måndag 17 januari 2011

skolaaaaaaa


sitter i skolan och väntar på mat. köttbullar, omnomnom. 
börjar få hiskeligt ont i halsen, och det är inte okej. men det börjar gå bättre i skolan nu i alla fall, och det känns kanon! 
något som också känns kanon är att jag och tottelicios hade 4 månader häromdagen. puss bebi, du är fin! glad att jag har dig. <3
ska hem idag, och bara vara. måla lite och så hade jag tänkt på. ska förbättra en målning jag gjorde här i skolan för ett bra tag sen, sen ska jag ge bort den i present hade jag tänkt. hoppas hon blir glad för den bara....
känner att jag saknar min emeli med. inte okej det heller. varje gång vi har varit ifrån varandra bara några dagar så känns det som flera veckor......

nu ska jag kila in i matsalen och äta med niclas. åh, mat. <3

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar