onsdag 30 december 2009

you are the only exception

idag är det växjö för att bränna pengar
har hittat den ultimata nyårsklänningen.
den sitter så grymt bra, OCH JAG VILL HA DEN.
ska bara kolla hur det ser ut imorgon. vem vet, jag kanske hittar en annan?
plus att den klänningen kostar 400 svenska riksdaler. inte nice.
OCH IDAG KOMMER ISA TILL SVERIGE <3
och imorgon är det nyår. fest i delary med bl.a älskling, marcus, emil, emelie, niclas, andré, OCH EN JÄVLA MASSA, ÅÅÅÅH, NICE.
trots att jag inte är speciellt festsugen. hahah.
men det blir säkert bra. vi får bara hoppas att festsuget kommer när vi väl är där.

nu ska jag antingen sova eller så ska jag sitta här tills klockan är typ... 10. sen måste jag fan göra mig i ordning.

(och jag är svarthårig nu. HUHI)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar