söndag 20 december 2009

Julafton på g.

Nu är det snart julafton, och jag älskar det!
Jag älskar känslan man får av allt julpynt och all snö. Det är istortsett bara på julaftonar som jag träffar de delar av släkten som jag inte träffar på födelsedagskalas, och jag tror det är lite därför jag älskar julen så mycket som jag gör. (Och så älskar man ju självklart alla julklappar. Hihih.)
Och snart så är det nyår. SJUKT KUL SKA DET BLI!
Fest i Delary. Pisa anordnar det hela. Kommer en jävla massa folk. 70+ eller något. Åh, gud så roligt det ska bli! Och så firar jag den med världens bästa vänner och Damian också. Woho! Längtar som en idiot.

Det blir mycket festande på kort tid. Snart så är det ju julbalders också. Måste nästan gå på det, bara för att jag kan, ungefär.

Nu ska jag och älskling in till Älmhult snart och träffa Johannes och massa annat folk!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar