onsdag 6 mars 2013

Försöker tänka positivt....

.... men jag måste erkänna att det är rätt svårt. Är så sjukligt irriterad på ALLT idag.












- Jag är så in i helvetes jävla trött på att vara så sjukt fattig och inte ha råd att göra någonting.
- Jag är så in i helvetes jävla trött på att fortfarande leva på mina föräldrar.
- Jag är så in i helvetes jävla trött på att jag går upp och ner i vikt hela jävla tiden, och att jag aldrig är tillräckligt envis för att komma ner på målvikten.
- Jag är så in i helvetes jävla trött på att det är någonting på min kropp som hela tiden ska jävlas.
- Jag är så in i helvetes jävla trött på att jag aldrig får något jobb.
- Jag är så in i helvetes jävla trött på att bo i rövsverige.
- Jag är så in i helvetes jävla trött på att jag inte har motivation till att göra någonting.

Ja, det är en dålig dag idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar