torsdag 17 januari 2013

Varning för starka bilder.

Det är skadligt att vara såhär uttråkad. 
Visserligen så är jag astrött med, så förhoppningsvis blir inte rastlösheten så långvarig.
Jag behöver tvätta, men jag har allvarligt talat så ont i mina knän, att jag inte vill ta ett enda steg för mycket. Jag förstår inte vad jag har gjort heller. Helvete. 

Idag var jag galet sugen på att klippa mig, men jag tror jag skiter i det, för om jag gör det så lär jag inte vara glad imorgon. Det är inte alltid bra att vara impulsiv, så därför ger jag fan i det. 
Ska spara ut skiten så jag får VÄRLDENS SVALL OCH KAN ATTRAHERA VEM SOM HELST. 
Okej Elin, och vad drömde du sen?
Nej, men jag är faktiskt sugen på en förändring, som alltid. Vill bleka mina toppar, men jag är så jääääävla rädd att jag ska tappa hår. 
Är rätt sugen på page med, men vafan, det är väl kul i typ en vecka.


(Eh, angående titeln... Scrolla ner så förstår ni vad jag menar. Jag ber om ursäkt för eventuella sömnproblem som kan uppstå efter att ha sett denna bild. Stäm mig.)




1 kommentar:

  1. Är det inte så du alltid ser ut? :o
    VARFÖR ÄR DU NÅGON ANNAN PÅ BLOGGEN, JÄVLA FEJK!



    PUSS<3

    SvaraRadera