fredag 21 december 2012

Annorlunda fredag.

Jag sitter hemma. På en fredag.
Jag är med andra ord rätt så jävla sjuk.

Jag säger nej till livet idag. Lite synd att livet kommer hinna ikapp bara. Jag måste nämligen städa här uppe, utav bara helvete. Här ser ut som kriget, fortfarande.
Det svider under min näsa med. Det gör jätteont. Skit.

Julafton på måndag, om någon har missat det. Jag har inte råd att köpa julklappar, så alla ska få fina teckningar. Ni vet, såna som man gav bort när man var liten. Med några streckgubbar och något hus.
Det är ju faktiskt tanken som räknas.


Nu ska jag försöka ge mig in på att städa, men jag antar att det kommer sluta med att jag sitter här någon timme till innan jag faktiskt tar tag i det. Vi får väl se.


I just want a sign that you care.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar