måndag 18 juni 2012

Gosar!

Livet har inte så mycket att erbjuda just idag, så det slutade med en hemmadag tillsammans med Bernie med lavendelrökelser och tv. Men det är inte helt fel det heller. Jag lär dock gå i taket här hemma... Får se till att hitta på något imorgon, annars vet jag inte vad jag gör.
Ser i alla fall fram emot att gosa med alla fina vänner i helgen och gå ner till vattnet och titta på när folk dansar kring midsommarstången, samtidigt som de tittar på oss som om vi vore dumma i huvudet. Det är en riktig midsommar.

Jag måste bara tillägga, än en gång, att jag fick så otroligt fina presenter på studenten. 
Tack allihopa, än en gång!

Funderar på att sätta mig och måla, men jag har verkligen ingen ork eller inspiration. 
Jag blir galen.
Myser med Bernie istället.
Hej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar