söndag 17 oktober 2010

ingen sörjer när du dör, ingen ska sakna det du gör

Ojojoj, det var längesen jag skrev någonting här! Jag som hade tänkt hålla igång med mitt bloggande, trots att ingen läser min blogg.... hahah.
Mycket har hänt sen senast. Jag och Sofia och några andra tuffa typer har varit i stockholm och shoppat loss.
Eller, det beror på vad man menar med att shoppa loss......... Jag köpte ett par trosor och ett par skor. (ÄLSKAR DEM!) Svarta boots med en liten gummiklack. Bild kommer väl senare tror jag. (Det brukar heta så.....)


Just nu så sitter jag och Emeli hemma hos henne och lagar mat. Vi har precis varit konstnärliga och målat lite. Sjukt mysigt var det!
Och ni vet min ring som jag bloggade om sist? Den gick sönder. Jag blev så arg att jag gick tillbaka till Scorett och fick pengarna tillbaka. Saknar den.... Tänkte att jag kanske kunde ta bort det andra hornet med, men då ser det ut som en ko.... Och jag är inte så sugen på att ha en ko på fingret..... Hahah.
Idag kommer min fina Pontus hem ifrån sin Landskronavistelse. Ska krama om honom hela kvällen. Fan vad jag har saknat den grabben! Han ska bli invaderad av pussar.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar och titta på när Emeli är barnarbetare och lagar mat åt mig.... Hihihi. Jag är en elak människa. (Eller så kanske det bara är som så att jag inte kan laga mat...?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar